11.01.2013

Düğme ve Boncuklarla Çiçek Saksısı Dekorasyonum / My Flowerpot Decoration Ideas with Button and Beads

 
 Gerekli olan malzemeler renkli boy boy dügmeler , boncuklar ve cesitli kalinlikta el isi telleri. Dügme ve boncuklarla neleri nasil yaratacaginiz size kalmis. Istediginiz uzunlukta teli keserek ikiye katliyorsunuz . Iki telin uclarindan  dügmeleri geciriyorsunuz. Nerede islem bitirmek istiyorsaniz orada iki teli beraber döndürüyorsunuz..Ben dügme ve metal boncuklari telin üzerine monte ettikten sonra elimle kalp sekli verdim. Saksinin icine oturtmak icin   iki teli birlestirip döndürerek  ayak yaptim ve  kalbin alt ortasina bagladim..  
 
 
 
Buradaki saksi dekorasyonunda mutfakta artik kullanmadigim mutfak gereclerimi üzerine astigim metali kullandim. Duvara monte edilecek kisminin iki tarafi acik oldugu icin  kalin el isi telini aradan gecirip boncuklari tek tek üzerine dizdim ve en sonunda elimle kalp seklini verdim.  

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails