23.08.2011

Tülbent Esarptan Yazlik Elbise Ya da Tunik / My Hand- Swen Very Easy Summer Dress






 1 metre en ve 1 metre boyunda iki tane tülbent esarptan yazlik bikini üzerine (icine astar giyildiginde normal elbise olarakta) giyebilecegim elbise diktim. Pantalon üzerine tunik olarak da  giymeyi düsünüyorum... Elbise 36-38 bedendeki kisilere olabilecek büyüklükte..Dikmesi gercekten cok kolay.. 
Iki tülbenti ters cevirip üst üste koyun.. Ön v yaka kesilecegi icin her iki omuzdan yaka kesim yeri arasinda 40 cm birakin ve omuzlari tehelliyerek dikin.Sadece ön tarafta ortada kalan kisímda v yaka kesin.Omuzlari makinada dikin..Elbisenin ön yüzünü cevirin..Yakayi iki kere icine cevirerek önce tehelleyin sonrada dikin.Kol kismi icin omuzdan kol ayrimina 23 cm yer birakin ve isaretleyin.Elbisenin yan dikisi icin yanlardan 18 cm iceri girin tehelleyin sonrada  dikin..Ben yaka kismina dantel alip diktim..Isterseniz dantelsizde yapabilirsiniz.. 

1 yorum:

Nuran dedi ki...

merhabalar ben nuran. Aradığım bilgiye sayenizde ulaştım. belki bende yaparım. elinize sağlık, açıklamalar için teşekkürler,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails